کلاس های دوران  قبل از بارداری به صورت نیمه خصوصی حداکثر 5 زوج برگزار میشود.
هر دوره 5 جلسه تئوری و عملی
هر جلسه 45 دقیقه و حضور همسر بلا مانع است .
1. بهداشت فردی
2. تغذیه
3. بهداشت روانی
4. آمادگی برای بچه دار شدن
5. تناسب اندام قبل از دوران بارداری

 

شما چه یاد میگیرید:

یکی از دغدغه های اصلی زوجین بعد از ازدواج بچه دار شدن و زمان بچه دار شدن هست در کنارش ذهن هممون درگیره که آیا واقعا من از لحاظ بدنی مناسب بچه دار شدن هستم آیا اختلافات من با همسرم بعد از بچه دار شدن کم میشه آیا بیماری من تاثیری روی باردار شدنم داره ...... همه ی سئوالها رو نمیشه با یک جلسه ویزیت پیش دکتر حل کرد به زبان ساده من به عنوان یک زن اگر میخوام باردار بشم باید آگاه و توانمند باشم پس باید اطلاعاتم رو کامل کنم و با آگاهی بارداری رو تجربه کنم.
شما در مورد نحوه ی تغذیه قبل از دوران بارداری ،تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل قبل از بچه دار شدن و استفاده از مکمل ها قرص های مصرفی اطلاعات کسب میکنید همچنین با بهتر کردن رابطه ی خانوادگی خود و تقویت احساس مسئولیت فرزند بهتری در آینده تربیت خواهید کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی برگزاری کلاس ها به صورت پیامکی حرف B را به سامانه 2144444039 ارسال نمایید .

 

مدرس کلاس های دوران قبل از بارداری : خانم مرجان ساسان فر کارشناس مامایی