زایمان طبیعی و لیبر (زمان درد در زایمان) بدون مداخله ی دارویی میتونه خیلی زیبا ، طبیعی و مادرانه باشه هم چنین میتونه یه چالش باشه . مادر های بارداری که زایمان طبیعی رو تجربه کردن میگن این تجربه تلفیقی از درد و شادی بوده که به مادر احساس پیروزی و موفقیت میده.

ما ایرانی ها هممون از زایمان طبیعی میترسیم حتی بعضی از آقایون هم این نوع زایمان رو برای خانمشون توصیه نمیکنن ولی میخوایم توی این مطلب در مورد خانم های مشهوری صحبت کنیم که زایمان طبیعی داشتند و این چالش رو قبول کردن.

·         دوشس کمبریج

کاترین الیزابت میدلتون که هممون میشناسیمش همسر شاهزاده ویلیام دوک کمبریج بعد از 11 ساعت درد کشیدن در کنار 4 ماما و 2 پزشک بچه ی اولشون رو بدنیا اوردن اون هم در بیمارستان اس تی ماری در لندن.

·         میرندا کر

مدل معروف استرالیایی بچه ی خودشو با زایمان طبیعی بدنیا آورده اون هم به خاطر احساس قشنگی که نوزاد رو بعد از تولد روی سینه ی مادر میزارن خودش میگه که من تا به حال همچین دردی رو تحمل نکرده بودم ولی تمام تمرکزم روی نفس کشیدن ها و مدیتیشن و مراقبه بوده.

·         ماریا بلو

بازیگر آمریکایی با همکاری ماما ی شخصیش پسر خودشو توی خونه بعد از 22 ساعت درد کشیدن به دنیا اورده اون هم زمانی که بیرون طوفان بوده .

·         نلی فرتادو

خواننده ی کانادایی همونجور که خودش میگه من مامان خوشحالیم چون دخترمو توی خونه با کمک ماما به دنیا اوردم.

·         جسیکا آلبا

آلبا بازیگر هالیوودی میگه زایمان طبیعی خیلی چالش سختی هست حتی سخت تر برای زایمان دوم با اینحال میگه هیچوقت جیغ نکشیده و زمان درد برای اون مثل یه مراقبه و مدیتیشن بوده.

·         دمی مور

بازیگر آمریکایی 3 تا از دختراشو رومر تالا و اسکات رو توی خونه به صورت طبیعی بدنیا آورده.

·          پاملا اندرسون

بازیگر هالیوودی دو تا فرزند خودش رو توی خونه و در وان حمامشون به دنیا آورده یعنی همون زایمان در آب

 

و خیلی های دیگه که کم کم بهتون معرفی میکنیم فقط اینکه هممون میدونیم افراد مشهور چقدر هیکل و تناسب اندام براشون مهمه و اینکه چقدر در مرکز توجه هستن .

منبع متن سایت : http://tinseltownmom.com/celebrity-moms-natural-childbirths/

             راستی یادتون نره که کانال تلگرام ما رو به دوستاتون معرفی کنید.

https://telegram.me/lineaclinic

 

و اگه سئوالی در مورد کلاسهای دوران بارداری دارید با شماره 44444039 تماس بگیرید.